Un nou parteneriat: Revista Cargo&Bus si SMSlive

Îmbinarea dintre promovarea offline, promovarea online şi promovarea sms reprezintă cheia succesului unei afaceri. Indiferent de domeniul de activitate al firmei este necesară desfăşurarea unei activităţi de promovare intensă pentru a obţine succesul dorit. Site-ul SMSlive.ro consideră marketingul prin sms eficient şi mai puţin costisitor, utilizat cu succes în popularizarea brandului, creşterea vânzărilor, identificarea de potenţiali clienţi sau fidelizarea celor deja existenţi.

SMSlive.ro este un serviciu prin care în baza unui abonament utilizatorii primesc mesaje cu conţinut comercial. Orice utilizator de telefon mobil poate beneficia de serviciul de sms marketing al SMSlive.ro. Publicitatea sms este mai eficientă şi mai puţin costisitoare faţă de alte forme de promovare, multe companii alegând promovarea sms, în defavoarea promovării clasice a produselor sau serviciilor. Fiind o metodă modernă şi eficientă de promovare este de dorit aplicarea promovării sms pe scară largă de companii din diverse domenii de activitate.

Parteneriatul între site-ul SMSlive.ro şi Cargo&Bus reprezintă primul pas luat de revistă în direcţia publicităţii prin sms. Cu o experienţă notabilă în domeniul presei de transporturi din România, compania bucureşteană Cargo&Bus încheie un parteneriat cu SMSlive.ro datorită costurilor mai reduse şi a expunerii la utilizatori din toate categoriile de vârstă şi din diferite zone ale ţării. Promovarea sms oferită de SMSlive.ro este mult mai eficientă, numărul de utilizatori din baza de date a site-ului fiind în permanentă creştere. La un preţ considerabil mai scăzut, abonarea la serviciul sms marketing este o alternativă la promovarea de tip clasic. Prin promovarea sms, clientul se asigură că oferta sa ajunge la utilizatorii finali ai produselor sau serviciilor comercializate.

Revista Cargo&Bus oferă cititorilor informaţii de actualitate în domeniul transporturilor, fiind un actor important pe piaţă de peste 18 ani. Conştientizând importanţa pe care o are promovarea în desfăşurarea oricărei activităţi comerciale, Cargo&Bus a ales promovarea sms, telefonul mobil fiind un instrument de comunicare utilizat pe scară largă. Revista practică deja promovarea online, astfel că prin intermediul unui buletin de informare cu frecvenţă de apariţie săptămânală se asigură accesul cititorilor la informaţie în mod gratuit.

Prin serviciul de sms marketing al SMSlive.ro, accesul la informaţie este facilitat, îndeplinindu-se cu succes obiectivele referitoare la informarea cititorilor revistei. Prin trimiterea de oferte personalizate, inclusiv cu numele abonatului şi un ton familiar al mesajului, publicitatea sms este percepută ca fiind mai prietenoasă faţă de alte forme de comunicare comercială cu clienţii finali. Prin serviciul de sms marketing al site-ului se pot organiza concursuri pentru clienţi, sau se pot trimite mesaje de felicitare de ziua clientului sau diferite vouchere electronice.

Publicitatea sms, deşi mai puţin folosită în România, este una dintre cele mai simple şi puţin costisitoare forme de promovare. Zilnic suntem expuşi la zeci de reclame, voluntar sau involuntar, însă acum prin serviciul de sms marketing al site-ului avem posibilitate de a alege mesajele cu conţinut comercial pe care dorim să le primim. Cu peste 34% din abonaţii siteului SMSlive.ro interesaţi de domeniul Auto şi 3.3% interesaţi de Transport, cu siguranţă publicitatea prin sms îşi va atinge obiectivul în cazul revistei Cargo&Bus, făcând acest nou parteneriat unul profitabil pentru ambele părţi implicate.

Distribuie

Oferte recente

Mesajul Dvs

Powered by WordPress ·