Mesageria SMS devine una dintre pietrele de temelie ale marketingului mobil. Utilizarea paginilor SMS Landing în mesajele pe care le trimiteți clienților dvs. oferă câteva informații suplimentare utile direct pe telefoanele lor mobile.
SMS Landings se poate conecta la o mare varietate de conținut multimedia: imagini, videoclipuri, pagini web, rețele sociale și sondaje. De asemenea, pot ajuta la strategiile de vânzare și la conținutul de fidelizare a mărcii.
O pagină de destinație SMS este o pagină web optimizată adaptată tuturor dispozitivelor mobile, integrată în SMS-ul dvs. ca hyperlink.
Pentru ca o pagină de destinație SMS să funcționeze, aceasta trebuie să fie clară, atractivă și ușor de navigat. Cu cât vă definiți mai mult obiectivele în pagina dvs. de destinație, cu atât veți ajunge mai bine la clienți și cu atât vă veți spori vânzările.
Ține minte:
Scopul unei pagini de destinație: să informeze clienții despre un nou produs sau eveniment, să vândă produse, să atragă adepți pe rețelele sociale, să ia parte la concursuri, să capteze clienți, să ofere coduri de reducere sau să trimită linkuri de descărcare.
Segmentați baza de date. Dacă vă segmentați publicul țintă, vă va fi mai ușor să personalizați conținutul și estetica fiecăruia dintre clienții dvs.
Creați o altă pagină de destinație pentru publicul țintă. De exemplu: Un magazin de îmbrăcăminte unisex. Creați alte pagini de destinație cu imagini diferite pentru bărbați și femei, în funcție de faptul dacă magazinul dvs. online vinde mai multe rochii și fuste sau pantaloni și cămăși.
Optimizați designul paginii dvs. de destinație, luând în considerare calitatea imaginilor, tipografia și culorile. De exemplu: un panou de navigare vertical atrăgător cu imagini cu încărcare rapidă și descrieri puternice.
Iată câteva exemple de mai jos:
Imaginați-vă, cu LabsMobile SMS Landings Editor, nu trebuie să plătiți pentru un designer, pur și simplu puteți face acest lucru singur încărcând imagini și proiectând secțiunile așa cum doriți.